Rideklubben Hundested - Rideskole og rideklub for begyndere og erfarne

Vil du gerne tilmeldes rideskolen?

Tryk på fanebladet "medlemskab" og vælg "sådan til- og afmelder du"

Næstkommende begivenheder:

Se kalenderen: https://rideklubbenhundested.dk/kalender

Rideklubben Hundested er en hyggelig og aktiv rideklub med rideskole for børn og voksne. Vi afholder mange stævner, ridelejre og kurser i ryttermærker og andre aktiviteter med hjælp fra frivillige hjælpere og forældre. Du kan få holdundervisning og eneundervisning på rideskolens heste og ponyer eller på din egen hest eller pony. Hvis du overvejer at begynde at gå til ridning i Hundested, så kan du købe en prøvetime.

Vi holder til på Slettebjerggård Ridecenter, som har to ridehuse, ridebaner og ridestier tæt på og med mulighed for opstaldning. For opstaldning, kontakt Slettebjerggård Ridecenter.

Rideklubben Hundested er skabt i 2019 ved sammenlægning af rideklubberne Slettebjerggaard Rideforening og Hundested Sportsrideklub.

Rideklubben Hundested
 Torupvejen 19
 3390 Hundested
E-mail: info@rideklubbenhundested.dk
 Mobile pay: 555879
 Bankkonto: 2580-6887991756

Guldsponsor
MSC Transport.pngBilledtekst

Billedtekst

Bliv sponsor, og bliv set af mange. Du får et stort skilt i  vores ridehus og på denne plads på hjemmesiden. Kontakt Ilse (51278250) eller Lone (30360346).

Læs nyt på vores Facebook-side