Nye rideskoleelever

Kontakt info@rideklubbenhundested.dk for at høre, hvilket hold du eller dit barn passer ind i. Tilmeld dig derefter:
  • Gå til øverste højre hjørne, og klik på "Opret profil"
  • Udfyld alle felter markeret med udråbstegn (!), og klik opret profil. Hvis du vil oprette flere, kan du tilføje familiemedlem på profilen.
  • Tilmeld medlemskontingent, ridehold mv. ved at klikke på "Tilmelding" i øverste venstre hjørne. Det er et krav, at man er medlem for at gå på hold.
  • Læg betalingskort ind osv., indtil betaling er godkendt.
Du får en e-mail med bekræftelse. Du skal senest ved 2. gang på rideholdet vise bekræftelsen til rideinstruktøren.

Afmelding og flytning til andet hold
Hvis du vil afmelde dit medlemskab eller ridehold, skal du give besked mindst 1 måned inden på info@rideklubbenhundested.dk med angivelse af fulde navn, hvad du vil afmelde (medlemskab, rideskolehold, hvilket hold, det drejer sig om og fra hvornår). Det gælder også flytning til andet hold, hvis det er aftalt med underviseren. Giv også besked om afmelding til holdets underviser.

Hvis der er problemer med oprettelse, afmelding eller spørgsmål, så kontakt os på info@rideklubbenhundested.dk