SOME retningslinjer

1. Respektér privatliv og tillid: Undgå at dele personlige oplysninger om klubmedlemmer eller information, der ikke er ment til offentligheden. Er der andre medlemmer med på dine billeder/videoer, så spørg vedkommende om det er ok, at du lægger det op på de sociale medier.

2. Ingen negativ omtale af klubben eller medlemmerne: Undgå at kritisere eller bagtale klubben, dets medlemmer eller ledere på sociale medier. Hvis du har bekymringer eller klager, skal de diskuteres på en passende måde internt.

3. Brug hensigtsmæssigt sprog og toner: Vær høflig og hensynsfuld i dine indlæg. Undgå at bruge stærkt eller upassende sprog.

4. Del relevant og interessant indhold: Del kun indhold, der er relevant for rideklubben, dets aktiviteter og medlemmer.

5. Respektér ophavsrettigheder: Sørg for at have tilladelse til at bruge billeder eller andet indhold, der ikke er dit eget. Kreditér altid kilden, hvis det er relevant.

6. Undgå overdreven selvpromovering: Undgå at oversvømme klubbens platforme med personlige anliggender, reklamer eller uvedkommende indhold.

7. Ingen uacceptabel opførsel eller chikane: Undgå at engagere dig i mobning eller nedsættende kommentarer over for andre medlemmer eller personer uden for klubben.

8. Søg konfliktløsninger privat: Hvis der opstår konflikter, bør de diskuteres og løses privat og ikke på offentlige platforme.

9. Hold fokus på det positive: Fokuser på at fremme et positivt og støttende fællesskab inden for klubben.